12 Nisan 2011 Salı

Örgü Bebek Bolero-Knit Baby Bolero

İşte kendi el emeğim olan olan bebek boleromuz.Orjinal nakışları yapamayınca tığ ile örmek durumunda kaldım çiçekleri.Böyle birşey çıktı ortaya.

KADINLAR BUNLARI ÖĞRENEBİLSEYDİ:)))

‎1. Alış veriş yapmadan hayatta kalma yöntemleri

2. Hamamböceği bir insanı yutabilir mi?

3. Karar verme teknikleri.
Ne giyeceğine karar verme üzerine uygulama…

4. Direksiyonu hiç döndürmeden ileri gidip,
tekrar geri geldiğinde araba bıkıp usanıp da park eder mi?

5. Telefonda kısa konuşma teknikleri…

6.12 çift ayakkabı ile hayatta kalma yöntemleri

7.Paket paket diyet bisküvi yiyerek neden kilo verilmez?

9.Ocakta bırakılan tencerenin neden dibi tutar?

10.Dünle yiyilen hamburgerlerin yanında içilen
Cola'nın Diet olup olmaması neden önemli değildir?

11. Final maçının oynandığı saate beşinci
tekrar oynayan diziyi seyretmek birşey kaybettirir mi?

12. Kredi kartı ile satın alma ile bedava alma
arasındaki farklar

13.Hiçbir zaman giyilemiyecek bir pantolonu indirimde
yarı fiyatina almakla kim kar eder?





6 yorum:

SEVKUT dedi ki...

Elize sağlık canım, çok cici olmuş.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ben çok beğendim çok iyi yapmışsın kabartma gibi durmuş ellerine sağlık

video ve başlıkta okumaktan yorulmuş:))) miniş süperrr
sevgiler

Rosa Goncalves dedi ki...

OLÁ QUERIDA AMIGA, MEUS PARABÉNS,POR TODOS SEUS TRABALHOS LINDOS, EU TE DESEJO DE CORAÇÃO TODA A FELICIDADE DESTE MUNDO, MUITA SAÚDE E QUE PAPAI DO CÉU SEMPRE ILUMINE SEU CAMINHO. OBRIGADA POR COMPARTILHAR SEUS TRABALHINHOS COM TODAS AS AMIGUINHAS, ADOREI SEU CANTINHO , TENHA UMA LINDA SEMANA...UM JINHO ROSA

Magalis Marisol dedi ki...

Hola amiga!!!!
Mis sinceras felicitaciones por tan hermosas labores!!!!
Que Dios te bendiga Hoy, Mañana y Siempre y un fuerte abrazo desde Venezuela!!!!!

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba cepken çok şık olmuş tığ işine bayıldım

BENDENÇEŞİTLEMELER dedi ki...

merhabalar aslında ben buna benzer fakat butun örülen bir örnek görmüştüm onun örülüşünü arıyordum bu da çok hoş olmuş size rastladığıma sevindim
benede beklerim